Presentation av Malin Stenberg!


Namn:
Jag heter Malin Stenberg och är född den 19 juni 1992 på midsommarafton.

Ridbakrund:

Jag började rida som 4åring på NORF i Norrköping och var som liten ofta uppe hos Malin Baryard som är min mormors granne.  När jag var 12år flyttade jag till Linköping och började rida på LFK där jag red under ca ett år, för att sedan börja rida privat.


Jag och min Häst:
På fritiden tar jag hand om en häst som heter Carmenzita. Carmenzita är en mörkbrun liten häst på ca 156 cm som jag tränar och tävlar lite i dressyr med. Jag har ridit Carmenzita i snart 4 år och det är en häst med mycket personlighet.


Övriga intressen:
När jag inte är i stallet tycker jag om att sjunga och umgås med kompisar.


Framtidsplaner:
Min framtidsdröm är att jobba med djur och utbilda mig till djursjukvårdare eller veterinär.


Malin och Carmenzita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0