Presentation av Beatrice Martinsson!

Namn :
Beatrice Martinsson


Födelsedatum:
24 Juni 1992


Övriga Intressen: 
Vännerna, shopping mm.


Framtidsplaner:
Min dröm är att utbilda mig till hästtandläkare och ha egen avelsverksamhet


Ridbakgrund:
Jag började rida när jag var 11  år. Då började jag på Valla PK i Linköping och där har jag blivit kvar. Jag har haft ett par stycken sköthästar och efter ett par år blev jag "stallelev" vilket innebär att man rider, utbildar och tävlar unghästarna som vi köper in, innan de sätts in på lektioner. 


Jag och min/mina hästar:
 För tillfället är jag hästlös, har haft två stycken under våren men av olika anledningar så är de inte kvar längre. Under sommaren kommer jag fortsätta lite med unghästarna och dessutom ha en 10-årig halvblodsvalack som jag ska rida och eventuellt tävla lite på.



Beatrice och Calliope
copyright Elin Bolling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0