Presentation Av Nathalie Tannerby!

Namn:
Nathalie Tannerby

Född:
6 augusti 1992.


Intressen:
Kompisar, Mina andra djur :D


Framtidsplaner:
Rida SM på min stora häst Seattle och rida 5- och 6-års championaten på min ponny Min Neo.


Ridbakgrund:
Jag har ridit sen jag var 7 år gammal och då red jag på Heda ridklubb i 2 år. Jag har ridit i 10 år och tävlat dressyr på min ponny Pollen och även på min storhäst Redondo. Jag är då en så kallad "DressyrKärring" xD


Jag och min/mina hästar:
För tillfället har jag ett 10-årigt halvblodssto efter Flemmingh och en 4-åring New Forest ponny efter Lunalyckans Takado som jag så småningom ska börja tävla i dressyr.


Nathalie och Seattle




Nathalie och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0